/

Το Google Play Store προσθέτει δυνατότητα αγοράς και αποστολής ψηφιακών καρτών δώρου

Start

Το Google Play Store εισάγει μια νέα λειτουργία που θα διευκολύνει τους χρήστες Android: την απευθείας αγορά και αποστολή ψηφιακών καρτών δώρου μέσα από την εφαρμογή.

Πώς λειτουργεί η νέα δυνατότητα

Εάν η ενημέρωση έχει γίνει διαθέσιμη στη συσκευή σας, θα βρείτε ένα νέο στοιχείο με την ονομασία “Κάρτες δώρου” (Gift cards) στο μενού του προφίλ σας, ανάμεσα στις επιλογές “Πληρωμές & συνδρομές” και “Play Protect”.

Η νέα λειτουργία παρουσιάζει μια επιλογή από κορυφαίες μάρκες, συμπεριλαμβανομένου του Google Play με αξίες που κυμαίνονται από 15 έως 100 δολάρια. Οι διαθέσιμες κάρτες δώρου καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών:

  • Λιανική πώληση (Retail)
  • Μόδα (Fashion)
  • Ομορφιά (Beauty)
  • Εστίαση (Dining)
  • Ψυχαγωγία (Entertainment)
  • Σπίτι (Home)
  • Ταξίδια (Travel)
  • Ηλεκτρονικά (Electronics)

Η διαδικασία αγοράς και αποστολής

Μετά την επιλογή μιας κάρτας δώρου, οι χρήστες μπορούν να διαλέξουν από διάφορα ψηφιακά σχέδια και να καθορίσουν το ποσό. Για την παράδοση, απαιτείται η εισαγωγή της διεύθυνσης email του παραλήπτη, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα προσθήκης προσωπικού μηνύματος δώρου.

Ο παραλήπτης θα λάβει έναν σύνδεσμο για την κάρτα δώρου μέσω email ή μηνύματος κειμένου, καθιστώντας τη διαδικασία απλή και γρήγορη.

Συνεργασία με το Blackhawk Network

Η Google συνεργάζεται με το Blackhawk Network για αυτή την ενσωμάτωση. Οι κάρτες δώρου θα εμφανίζονται σε διάφορα σημεία της εφαρμογής, συμπεριλαμβανομένης της αναζήτησης, σημαντικών τοποθεσιών εντός της εφαρμογής και εξατομικευμένων προωθητικών ενεργειών με επιμελημένες προσφορές που αναδεικνύουν κορυφαίες μάρκες.

Οφέλη για χρήστες και επιχειρήσεις

Όπως δήλωσε η Fernanda Murphy, Global Head of Retail & Payments Marketing στο Google Play: “Η ενσωμάτωση των ψηφιακών καρτών δώρου στο Play Store σημαίνει ότι οι χρήστες μπορούν πλέον να ανακαλύπτουν, να αγοράζουν και να στέλνουν αξία χωρίς να μεταπηδούν μεταξύ εφαρμογών ή ιστοτόπων, προσφέροντας έναν απλό τρόπο για τις μάρκες να συνδεθούν μαζί τους σε ένα αξιόπιστο περιβάλλον.”

Η νέα αυτή λειτουργία αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής της Google να εμπλουτίσει την εμπειρία των χρηστών του Play Store, κάνοντας την πλατφόρμα ένα ολοκληρωμένο κέντρο για ψηφιακές συναλλαγές και αγορές.

PC News

Βρείτε τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές ειδήσεις και κριτικές προϊόντων. Μάθετε για τα πιο πρόσφατα gadgets και καταναλωτικά προϊόντα τεχνολογίας για ψυχαγωγία και παιχνίδια.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.