Οι δημιουργοί περιεχομένου σε οποιαδήποτε πλατφόρμα κάνουν αυτό που κάνουν εν μέρει λόγω του πόσα μπορούν να κερδίσουν από διαφημίσεις. Υπάρχει ένα επίπεδο επιρροής στον τρόπο και τον τρόπο που εμφανίζονται οι διαφημίσεις στα βίντεο τους, ανάλογα με την πλατφόρμα, αλλά φαίνεται ότι το YouTube αφαιρεί μερικούς από αυτούς τους ελέγχους από τους δημιουργούς.
Οι αλλαγές στον έλεγχο των διαφημίσεων στο YouTube
Οι ατομικοί έλεγχοι διαφημίσεων καταργούνται με ισχύ από τον Νοέμβριο, πράγμα που επηρεάζει τις επιλογές τοποθέτησης του YouTube Studio για προ-ρολό, μετά-ρολό, διαφημίσεις που μπορούν να παραλειφθούν και διαφημίσεις που δεν μπορούν να παραλειφθούν σε νέα βίντεο. Η επιλογή περιορίζεται μεταξύ του να έχετε τις διαφημίσεις πριν ή μετά το βίντεο.
Όταν ένας δημιουργός επιλέγει να έχει τις διαφημίσεις ενεργοποιημένες, η πλατφόρμα θα αποφασίζει ποιου είδους διαφημίσεις θα εμφανιστούν και σε ποιο σημείο του βίντεο θα εμφανιστούν. Επίσης, θα είναι απόφαση του YouTube εάν οι διαφημίσεις θα τοποθετηθούν.
Μεταξύ των αλλαγών, υπάρχει επίσης μια προσθήκη. Υπάρχουν μερικές νέες επιλογές για διαφημίσεις στη μέση του βίντεο, που επιτρέπουν στους δημιουργούς να δουν έναν χρονομετρητή 60 δευτερολέπτων πριν μια διαφήμιση εμφανιστεί σε ένα ζωντανό video. Θα υπάρχει και μια επιλογή για να παραλείψετε τη διαφήμιση για να παραμείνει αδιάκοπο.
Το YouTube σχεδιάζει να περιλάβει και την επιλογή καθυστέρησης διαφημίσεων στη μέση του βίντεο για δέκα λεπτά, καθώς και αυτοματοποιημένες διακοπές διαφημίσεων στη μέση του βίντεο και χειροκίνητη επιλογή στους επόμενους μήνες. Αυτήν τη στιγμή, οι δημιουργοί μπορούν να επιλέξουν μόνο μια επιλογή.
Όσον αφορά τις διαφημίσεις, παραμένουν στην ίδια μορφή. Οι διαφημίσεις που μπορούν να παραλείφθούν θα παίζουν για πέντε δευτερόλεπτα πριν ο θεατής μπορέσει να συνεχίσει το βίντεο. Οι διαφημίσεις που δεν μπορούν να παραλείφθούν πρέπει να παρακολουθηθούν πριν από την αναπαραγωγή του βίντεο και μπορούν να διαρκέσουν από 15 έως 20 δευτερόλεπτα, και οι δύο μπορούν να παίξουν πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά.
Το YouTube είναι αυστηρό όσον αφορά τις διαφημίσεις
Εκτός από τη νέα αλλαγή για τους δημιουργούς περιεχομένου, το YouTube είναι επίσης αυστηρό όσον αφορά τους θεατές που προσπαθούν να παραλείψουν τις διαφημίσεις. Τον περασμένο Ιούνιο, η πλατφόρμα πραγματοποίησε ένα δοκιμαστικό πρόγραμμα που περιόριζε τους χρήστες που χρησιμοποιούν αποκλειστικά adblockers από το να προβάλλουν περισσότερα από τρία βίντεο.
Οι adblockers έχουν χρησιμοποιηθεί για να αποφεύγονται ενοχλητικές διαφημίσεις που μπορούν να παραλειφθούν ακόμα και χωρίς την πληρωμή για την Premium συνδρομή, αλλά το YouTube δεν επιτρέπει στους μη συνδρομητές να το παρακάμψουν.
Δεν είναι σαφές εάν η πλατφόρμα συνεχίζει να δοκιμάζει την πολιτική αυτή, ή αν την καθιστά μόνιμη. Φυσικά, αυτό μπορεί να συμβεί εάν το YouTube σχεδιάζει να αυξήσει τη συνδρομητική του βάση, ή τουλάχιστον να κερδίσει μέσω των διαφημίσεων από όσους δεν είναι συνδρομητές.