Σύμφωνα με μια έρευνα που πραγματοποίησε η πλατφόρμα σύγκρισης τιμών Pricefox, οι Έλληνες ξοδεύουν 6 ώρες την ημέρα στο Διαδίκτυο και πρωταγωνιστής σε αυτές τις ώρες είναι το Youtube. Η έρευνα δείχνει ότι οι Έλληνες θεωρούν το Διαδίκτυο ως την πρώτη τους επιλογή για ενημέρωση, με την τηλεόραση να ακολουθεί στη δεύτερη θέση με περίπου 3 ώρες χρήσης την ημέρα. Επιπλέον, τα κοινωνικά δίκτυα είναι το τέταρτο πιο δημοφιλές μέσο για ενημέρωση, χρησιμοποιούμενα οριακά λιγότερο από τον Τύπο, με σχεδόν 2 ώρες χρήσης την ημέρα.
Στην Ελλάδα, τον Ιανουάριο του 2023, υπήρχαν 8,71 εκατομμύρια χρήστες Διαδικτύου, ποσοστό διείσδυσης 84,0% του συνολικού πληθυσμού. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είχαν 7,49 εκατομμύρια χρήστες, ποσοστό διείσδυσης 72,3% του συνολικού πληθυσμού. Πρέπει όμως να ληφθεί υπόψη ότι οι χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να έχουν περισσότερα από ένα προφίλ.
Συμφωνα με τα εργαλεία σχεδιασμού διαφημίσεων των κορυφαίων πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης, περίπου το 76,1% του συνολικού πληθυσμού ηλικίας 18 ετών και άνω στην Ελλάδα χρησιμοποιούσε μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, που αντιστοιχεί σε περίπου 6,55 εκατομμύρια χρήστες. Επιπλέον, το 86% του συνολικού αριθμού χρηστών του διαδικτύου στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως ηλικίας, χρησιμοποιεί τουλάχιστον μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
Στις αρχές του 2023, ο αριθμός των συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα ήταν 14,95 εκατομμύρια, ο οποίος αντιστοιχεί στο 144% του συνολικού πληθυσμού. Αυτό σημαίνει ότι σχεδόν οι μισοί Έλληνες έχουν τουλάχιστον ένα κινητό τηλέφωνο. Ωστόσο, πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι δεν έχουν όλοι οι Έλληνες κινητό απλώς κάποιοι χρησιμοποιούν περισσότερες από δύο συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας.
Ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες στην Ελλάδα;
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ιανουαρίου του 2023, η πιο δημοφιλής ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα είναι το YouTube, με 7,49 εκατομμύρια χρήστες. Το δεύτερο στην λίστα είναι το Meta (πρώην Facebook, Inc.), με 5 εκατομμύρια χρήστες, ενώ το τρίτο είναι το Messenger με 4,35 εκατομμύρια χρήστες. Σημειώνεται ότι όλα αυτά τα κοινωνικά δίκτυα ανήκουν στην ίδια εταιρεία, τη Meta, η οποία είναι ιδρυτικό μέλος ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ.
Το TikTok είναι η τέταρτη πιο δημοφιλής ιστοσελίδα με 3,01 εκατομμύρια χρήστες ηλικίας 18 ετών και άνω. Το LinkedIn, που ανήκει στη Microsoft, έχει 2,10 εκατομμύρια μέλη στην Ελλάδα. Το Pinterest έχει 1,84 εκατομμύρια χρήστες, ενώ το Twitter έχει 938,1 χιλιάδες χρήστες και το Snapchat έχει 915,0 χιλιάδες χρήστες στην Ελλάδα.