/

Η Apple χάνει έδαφος στην Κίνα: Σκληρός ανταγωνισμός και πτώση πωλήσεων

Start

Η Apple έχασε τον τίτλο του μεγαλύτερου πωλητή smartphone στην Κίνα, υποχωρώντας στην τρίτη θέση πίσω από Honor και Huawei. Η πτώση των πωλήσεων κατά 6,6% το πρώτο τρίμηνο του 2024, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, αποτυπώνει τον έντονο ανταγωνισμό που αντιμετωπίζει η εταιρεία από τα κινητά Android.

Παρά τις προσπάθειες της Apple να ανακάμψει με προσφορές και εκπτώσεις, η επιθετική στρατηγική των ανταγωνιστών της, όπως η Honor και η Huawei, απέδωσε καρπούς. Οι δύο κινεζικές εταιρείες μοιράζονται πλέον την πρώτη θέση, με μερίδιο αγοράς 17% η καθεμία, αφήνοντας την Apple στην τρίτη θέση με 15,6%.

Συνολικά, η αγορά smartphone στην Κίνα παρουσίασε αύξηση 6,5% το πρώτο τρίμηνο, ωστόσο, η Apple δεν μπόρεσε να ακολουθήσει αυτό το ρυθμό. Η Apple αναμένεται να απαντήσει στις 7 Μαΐου με μια εκδήλωση παρουσίασης νέων προϊόντων. Φημολογείται ότι η εταιρεία θα λανσάρει νέα iPad, πιθανότατα αναβαθμίσεις στο iPad Pro και ίσως ένα μεγαλύτερο iPad Air. Ενδεχομένως να δούμε και νέα χρώματα για iPhone, Apple Watch και αξεσουάρ.

Η απώλεια της ηγετικής θέσης στην Κίνα αποτελεί πλήγμα για την Apple, καθώς η χώρα αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες αγορές smartphone στον κόσμο. Η εταιρεία καλείται πλέον να αντιμετωπίσει με ακόμα μεγαλύτερη σοβαρότητα τον ανταγωνισμό και να αναθεωρήσει τις στρατηγικές της στην Κίνα, εάν θέλει να ανακτήσει το χαμένο έδαφος.

Παράλληλα, η Apple στρέφει την προσοχή της σε άλλα πεδία, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, όπου αναμένονται σημαντικές ανακοινώσεις στο συνέδριο WWDC τον Ιούνιο. Μένει να δούμε πώς η Apple θα αντιμετωπίσει τις προκλήσεις στην Κίνα και αν οι νέες της κυκλοφορίες θα καταφέρουν να αναζωογονήσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών.

PC News

Βρείτε τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές ειδήσεις και κριτικές προϊόντων. Μάθετε για τα πιο πρόσφατα gadgets και καταναλωτικά προϊόντα τεχνολογίας για ψυχαγωγία και παιχνίδια.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.