/

Η Perplexity παρουσιάζει το νέο εργαλείο Deep Research για προηγμένη έρευνα

Start

Η Perplexity ανακοίνωσε την Παρασκευή το νέο της εργαλείο με την ονομασία Deep Research, το οποίο υπόσχεται να φέρει επανάσταση στον τρόπο που διεξάγεται η διαδικτυακή έρευνα. Το εργαλείο έχει σχεδιαστεί για να πραγματοποιεί εις βάθος ανάλυση και να παρέχει λεπτομερείς αναφορές σε απάντηση των ερωτημάτων των χρηστών.

Η κυκλοφορία έρχεται λίγες μόλις εβδομάδες μετά την παρουσίαση παρόμοιου εργαλείου από την OpenAI για τους χρήστες του ChatGPT Pro και ακολουθεί την ανακοίνωση του Deep Research της Google για το Gemini τον περασμένο Δεκέμβριο.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Deep Research διακρίνεται σε διάφορους τομείς εξειδίκευσης, από τα οικονομικά και το μάρκετινγκ μέχρι την έρευνα προϊόντων. Κάθε αναζήτηση διαρκεί περίπου 2-4 λεπτά, κατά τη διάρκεια των οποίων το σύστημα πραγματοποιεί δεκάδες αναζητήσεις, διαβάζει εκατοντάδες πηγές και επεξεργάζεται το υλικό. Τα τελικά αποτελέσματα μπορούν να διαμοιραστούν ή να εξαχθούν σε μορφή PDF.

Η Perplexity υποστηρίζει ότι το εργαλείο της ξεπερνά σε επιδόσεις ανταγωνιστικά μοντέλα όπως τα o3-mini και o1 της OpenAI και το DeepSeek-R1 στο Humanity’s Last Exam benchmark, με ποσοστό ακρίβειας 21,1%. Ωστόσο, αυτή η βαθμολογία παραμένει χαμηλότερη από εκείνη του Deep Research της OpenAI.

Το εργαλείο είναι προς το παρόν διαθέσιμο μόνο μέσω διαδικτύου, αλλά σύντομα θα κυκλοφορήσει και για τις εφαρμογές iOS, Android και Mac. Οι δωρεάν χρήστες θα περιορίζονται σε πέντε αναζητήσεις την ημέρα, ενώ οι συνδρομητές Pro θα έχουν στη διάθεσή τους 500 αναζητήσεις.

Αυτή η νέα προσθήκη στην αγορά των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης υπογραμμίζει τον αυξανόμενο ανταγωνισμό μεταξύ των μεγάλων εταιρειών του κλάδου για την ανάπτυξη πιο εξελιγμένων λύσεων έρευνας και ανάλυσης.

PC News

Βρείτε τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές ειδήσεις και κριτικές προϊόντων. Μάθετε για τα πιο πρόσφατα gadgets και καταναλωτικά προϊόντα τεχνολογίας για ψυχαγωγία και παιχνίδια.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.