/

Το Netflix αυξάνει τις τιμές και προσθέτει συνδρομητές, παρά τις απεργιακές κινητοποιήσεις

Start

Το Netflix (NFLX.O) αυξησε τις τιμές συνδρομής για ορισμένα προγράμματα ροής στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Βρετανία και τη Γαλλία την Τετάρτη, καθώς συνέτριψε τις προσδοκίες για νέους πελάτες, στέλνοντας τις μετοχές του να ανακτήσουν 13%.

Σχεδόν 9 εκατομμύρια συνδρομητές προσχώρησαν στο Netflix σε όλο τον κόσμο το τρίτο τρίμηνο, υπερβαίνοντας την πρόβλεψη των αναλυτών του Wall Street για 6 εκατομμύρια, σύμφωνα με τη LSEG. Το Netflix δήλωσε ότι αναμένει έναν παρόμοιο αριθμό προσθηκών το τρέχον τρίμηνο.

Η εντυπωσιακή απόδοση έδειξε ότι το Netflix ακμαίο, παρά τις εργατικές τάσεις στο Hollywood που είχαν αποκλείσει μεγάλο μέρος της παραγωγής στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το Netflix παράγει πολλές από τις σειρές και τις ταινίες του στο εξωτερικό, που αντιστοιχούσαν στην πλειονότητα των νέων εγγραφών.

Το Netflix αναφέρθηκε στην παγκόσμια επιτυχία του “One Piece,” μιας μεταφοράς σε live-action της αξιόλογης ιαπωνικής σειράς μάνγκα και σε ένα παράδειγμα των επενδύσεών του σε ιστορίες με τοπική αντανάκλαση που ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο. Το υπηρεσία αντλησε νέο κοινό και για παλαιότερες τηλεοπτικές σειρές, όπως το νομικό δράμα “Suits,” που το αδειοδότησε από την Comcast (CMCSA.O), και η σειρά του HBO για τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο “Band of Brothers.”

Η εταιρεία κατέγραψε έσοδα ύψους 8,54 δισ. δολαρίων, τα οποία συμπίπτουν με τις προβλέψεις των αναλυτών. Τα κέρδη ανήλθαν σε 3,73 δολάρια ανά μετοχή, προκαλώντας την προσδοκία του Wall Street για 3,49 δολάρια.

Η πρόβλεψη του Netflix για έσοδα το τέταρτο τρίμηνο ύψους 8,69 δισ. δολαρίων ήταν ελαφρώς κάτω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών που ήταν 8,77 δισ. δολάρια.

Οι απεργίες συγγραφέων και ηθοποιών ώθησαν το Netflix να αναθεωρήσει τις προβλέψεις του για δαπάνες στο περιεχόμενο προς 13 δισ. δολάρια το 2023, υποθέτοντας ότι οι στούντιο θα επιτύχουν μια συμφωνία με τους απεργούς ηθοποιούς “στο πολύ κοντινό μέλλον.”

Αυτό αντιστοιχούσε σε μείωση από τα 17 δισ. δολάρια που περίμενε να δαπανήσει το Netflix. Το Netflix δήλωσε ότι συνεχίζει να κυριαρχεί στο κοινό. Τα προγράμματα του Netflix αντιπροσώπευαν το 8% του χρόνου προβολής στην τηλεόραση, δεύτερο μόνο στο YouTube, σύμφωνα με δεδομένα της Nielsen.

PC News

Βρείτε τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές ειδήσεις και κριτικές προϊόντων. Μάθετε για τα πιο πρόσφατα gadgets και καταναλωτικά προϊόντα τεχνολογίας για ψυχαγωγία και παιχνίδια.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.