Η Nokia θέλει να θεωρείται ηγέτης στην ψηφιακή καινοτομία και έχει ενημερώσει το λογότυπό της για να αντικατοπτρίζει ακριβώς αυτό. Η νέα σχεδίαση είναι απλούστερη και πιο γωνιακή από την παλιά, κάτι που έχει σκοπό να δείξει ότι η Nokia ενδιαφέρεται για την τεχνολογία εξίσου με οτιδήποτε άλλο.
Το νέο λογότυπο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με μια συμβουλευτική εταιρεία, τη Lippincott, ως μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής της Nokia για να δείξει ότι είναι πρωτοπόρος στην ψηφιακή καινοτομία σε κάθε κλάδο της βιομηχανίας.
Το νέο λογότυπο της Nokia είναι πιο απλό και μοντέρνο από το προηγούμενο. Το μπλε στο λογότυπο είναι πιο φωτεινό και οι διαγώνιες γραμμές που διατρέχουν το γράμμα «K» έχουν πλέον σχήμα βέλους. Το στέλεχος του γράμματος «Ο» αφαιρείται και τα γράμματα «Ν» και «Α» απλοποιούνται ώστε να μην έχουν καθόλου μίσχους.
Η Nokia σχεδίασε τη σημαία ως σύμβολο συνεργασίας. Είναι σημαντικό για τη Nokia να συνειδητοποιήσει τα οφέλη των δικτύων προκειμένου να βελτιώσει τη βιωσιμότητα, την παραγωγικότητα και την προσβασιμότητα.