//

Παιχνίδια εξ ολοκλήρου δημιουργημένα από AI σε 10 χρόνια, λέει ο CEO της Nvidia

Start

Την Τετάρτη που μας πέρασε μάθαμε τα αρκετά ενδιαφέροντα νέα της Nvidia, η οποία παρουσίασε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης (AI) που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν στα βιντεοπαιχνίδια. Αυτά τα εργαλεία θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους προγραμματιστές να δημιουργήσουν σενάρια και διαλόγους χαρακτήρων που παράγονται από AI (τεχνητή νοημοσύνη). Επιπλέον, ο CEO της Nvidia, Jensen Huang, δήλωσε πως παιχνίδια εξ ολοκλήρου δημιουργημένα από AI απέχουν το πολύ 10 χρόνια, άρα είναι κάπως νωρίς να μιλάμε γι αυτό.

Αυτή τη στιγμή, βρισκόμαστε ακόμα στο σημείο που αναρωτιόμαστε πόσο μακριά μπορεί να φτάσει η τεχνητή νοημοσύνη. Ήδη έχει αποδειχθεί εξαιρετικά ικανή και ταυτόχρονα τρομακτική. Η τεχνολογία αυτή έχει ήδη διαταράξει διάφορες βιομηχανίες, όπως τη δημοσιογραφία, την τέχνη, τη μουσική κ.λ.π. Τώρα, όλοι αναρωτιόμαστε ποιες επιπτώσεις θα έχει στα παιχνίδια.

Προβλέπουμε ότι περισσότεροι άνθρωποι θα χρησιμοποιούν AI για παιχνίδια στο μέλλον. Ωστόσο, δεν είμαστε σίγουροι ότι πολλοί θα χρησιμοποιούν AI για τον πραγματικό κώδικα των παιχνιδιών. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, οι περισσότερες εταιρείες δεν προτιμούν να χρησιμοποιούν AI για τον κώδικα.

Ο CEO της Nvidia πιστεύει ότι τα παιχνίδια εξ ολοκλήρου δημιουργημένα από AI απέχουν λιγότερο από 10 χρόνια

Ο Jensen Huang μίλησε στο GTC, το Συνέδριο Τεχνολογίας GPU. Λίγο μετά την αποκάλυψη των νέων GPUs Blackwell για την ανάπτυξη AI, ο Huang απάντησε σε μια ερώτηση σε μια συνεδρία Q&A. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίας, αφού ρωτήθηκε αν βλέπει ένα μέλλον όπου κάθε pixel στο βιντεοπαιχνίδι δημιουργείται από AI, είπε: “Πιστεύω ότι με σχεδόν οτιδήποτε στην τεχνολογία, η καμπύλη S δεν διαρκεί περισσότερο από μια δεκαετία μόλις γίνει πραγματικότητα”.

Βασικά, λέει ότι μόλις η τεχνολογία αρχίσει να παίρνει μορφή, θα χρειαστεί λιγότερο από μια δεκαετία για να πραγματοποιηθεί πλήρως. Έτσι, σύμφωνα με τις απόψεις του, μέχρι το 2034, θα μπορούσαμε πολύ καλά να δούμε παιχνίδια που δημιουργήθηκαν εξ αρχής μέσω AI.

Είπε επίσης ότι δεν πίστευε πραγματικά ότι θα δημιουργούσαμε παιχνίδια απλώς προσθέτοντας μια εντολή κειμένου σε μια μηχανή δημιουργίας. Ωστόσο, είπε: “Πιστεύω ότι, ας πούμε, το DLSS 10 στο μακρινό μέλλον θα είναι ένα ολοκληρωτικά νευρωνικό σύστημα απεικόνισης που θα συνδέεται με μια μηχανή παιχνιδιών με διαφορετικούς τρόπους”.

Σε αυτό το σημείο, είναι πολύ δύσκολο να πούμε πού θα βρίσκεται η τεχνολογία AI σε 10 χρόνια. Φαίνεται ότι κάθε μήνα περίπου, οι εταιρείες παρουσιάζουν κάποιες τεράστιες καινοτομίες που ωθούν την AI ακόμα πιο μακριά. Μόλις έχουμε τα θεμέλια για μια συγκεκριμένη τεχνολογία, η παραγωγή επιταχύνεται μόνο από εκεί και πέρα. Περισσότεροι άνθρωποι και εταιρείες μπαίνουν στο τρένο της AI, οπότε ποιος ξέρει αν τα 10 χρόνια γίνουν 5; Ίσως τελικά η AI να επηρεάσει σημαντικά τα βιντεοπαιχνίδια μέσα σε έναν χρόνο.

PC News

Βρείτε τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές ειδήσεις και κριτικές προϊόντων. Μάθετε για τα πιο πρόσφατα gadgets και καταναλωτικά προϊόντα τεχνολογίας για ψυχαγωγία και παιχνίδια.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.