epa11615085 Customers check out the new iPhone 16 model before buying, at an Apple Store in Bangkok, Thailand, 20 September 2024. According to Apple Inc, the new iPhone 16 features Apple Intelligence - the new platform for artificial intelligence (AI) capability, larger display sizes, new creative capabilities as well as an innovative camera. The new iPhone 16 is widely available for purchase in Thailand from 20 September with a cheaper price tag than the previous iPhone 15 model, resulting from a stronger Thai baht against the US dollar, which analysts believed could drive iPhone sales growth in Thailand. Apple has an approximately 14 percent market share, with an increasing annual growth by 53 percent in Thailand's smartphone market, according to Canalys, the global technology market analyst firm. EPA/RUNGROJ YONGRIT
//

Η πτώση του iPhone στην κινεζική αγορά: Προκλήσεις και ανταγωνισμός

Start

Το 2025 ξεκίνησε με κακούς οιωνούς για την Apple, καθώς οι πωλήσεις του iPhone στην κινεζική αγορά συνεχίζουν να συρρικνώνονται. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα δεδομένα της China Academy of Information and Communications Technology (CAICT), οι πωλήσεις ξένων smartphones στην Κίνα μειώθηκαν κατά 47,7% τον Νοέμβριο σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη πτώση που έχει καταγραφεί τα τελευταία χρόνια, ενώ ο αριθμός των πωληθέντων συσκευών μειώθηκε από 5,769 εκατομμύρια σε μόλις 3,04 εκατομμύρια.

Ένας σκληρός ανταγωνισμός

Η Apple, η οποία παραμένει ο κορυφαίος ξένος παίκτης στην αγορά, αντιμετωπίζει πλέον σοβαρές προκλήσεις. Η επιστροφή της Huawei στον premium τομέα έχει ανατρέψει τις ισορροπίες, με τη Huawei να κερδίζει συνεχώς έδαφος χάρη στα δικά της εξελιγμένα chipsets και την αυξημένη αποδοχή από το εγχώριο κοινό. Παρά τις πρωτοφανείς εκπτώσεις που ανακοίνωσε η Apple για τα iPhone, δεν κατάφερε να αντιστρέψει την καθοδική πορεία.

Χαμένη θέση στην πεντάδα

Η Apple βρέθηκε να χάνει την θέση της ακόμη και από την πεντάδα κορυφαίων κατασκευαστών στην Κίνα κατά το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο του 2024. Αυτή η εξέλιξη αναδεικνύει την πίεση που ασκούν οι κινεζικές εταιρείες όπως η Huawei, η Xiaomi και η Oppo, οι οποίες προσφέρουν καινοτόμα προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές.

Η στρατηγική πρόκληση της Apple

Η Apple βρίσκεται αντιμέτωπη με μια διπλή πρόκληση: την οικονομική επιβράδυνση της κινεζικής αγοράς και την προτίμηση των καταναλωτών για εγχώριες μάρκες που συνδυάζουν υψηλή τεχνολογία και εθνική υπερηφάνεια. Παρόλο που το brand της Apple διατηρεί τη λάμψη του, ο δρόμος για την ανάκτηση της πρωτοκαθεδρίας στην Κίνα φαντάζει δύσβατος.

Τι επιφυλάσσει το μέλλον;

Η Apple θα χρειαστεί να επανεξετάσει τη στρατηγική της για την κινεζική αγορά, επενδύοντας περισσότερο στην κατανόηση των τοπικών προτιμήσεων και αναγκών. Εάν δεν προσαρμοστεί, οι κινεζικοί ανταγωνιστές της δεν θα διστάσουν να εκμεταλλευτούν κάθε ευκαιρία για να κερδίσουν μεγαλύτερα μερίδια αγοράς.

PC News

Βρείτε τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές ειδήσεις και κριτικές προϊόντων. Μάθετε για τα πιο πρόσφατα gadgets και καταναλωτικά προϊόντα τεχνολογίας για ψυχαγωγία και παιχνίδια.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.